22 Aralık 2018 Cumartesi

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM 🎂


Merhaba; yine bir kasım ayı doğum günü alışverişimden 
yararlanma alışverişimi biraz geçte olsa paylaşıyorum.


Bildiğiniz üzere her doğum günü ayınızda yves rocher bir güzellik yapıyor ve 4 al 2 öde 1 al 1 öde gibi kampanyalar oluyor.Benimde sadece 2 adet ürüne ihtiyacım olduğu için öyle yaptım. Saçlarım hiç böyle yıpranmamıştı, bakır rengindeki boyamdan dolayı olsa gerek,saç uçlarım aşırı çatallaştı ve sertleşti ve hafif bile çeksem kırılıp elime geliyor :/ Çareyi Reparation repair onarıcı uyku bakım kreminde aradım, biraz daha kullanayım yorumlarım.

Göz makyaj temizleyici pur bleuet eye makeup, zaten her daim ihtiyacımız olan bir ürün,aslında acil ihtiyaç değildi ama almış bulundum. Önceden de kullanmıştım bunu çok yağlı gelmişti bana o yüzden tekrar almamıştım,bu yenilenen formülü öyle değilmiş bakacağız. Ortadaki minik allıkta hediyem,bir alışveriş yapın yada yapmayın her türlü hediyenizi alabiliyorsunuz( yani bu durumu genelde belirtmiyorlar hiçbir yerde aklınızda olsun). 2-3 çeşit renk vardı pembe turuncu falan,açıkçası çok kullanabileceğimiz renkler değil ama yine seçe seçe bunu seçtim, oradaki kızda dedi hafif uygularsanız kullanılır aslında diyerekten😊 Bronz -kahve yada şeftali renkler olsa süper olurdu.Toplam 30 yada 40 ödemişimdir 2 ürüne,gayet kârlı oldu aslına bakarsanız.Arkadaki yeşil hediyelik kutuda hediye oldu,sene sonunda sıfırlanacak puanım anca buna yetmiş al yada alma başka şansım yoktu. Onun yerine daha farklı hediyelikler olabilir aslında bu konuda kendilerini geliştirmeliler.



ڪےevgilerimle 💋

36 yorum:

  1. Nice yaşlara, güzel günlerde kullan. Göz temizleyiciyi kardeşim severek kullanıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımcık,evet sevilen bir ürün genelde.

      Sil
  2. Catallasma problemine çözüm olması harika..Mutlaka deneyeceğim.Tesekkurler öneri icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullandığım süre içinde sevdim etkisi güzeldi,sonuna kadar kullanayım bitmeye yakın yorumlarım.

      Sil
  3. Yves Rocher vazgeçemediğim ürünleri olan bir marka 😊 güzel günlerde kullanın 😊

    YanıtlaSil
  4. Reparation repair onarıcı uyku bakım kreminin detayları gelince bakacağım. Benim saçlarım da artık yeterrr çığlıkları atacak durumdalar çünkü. Ciddi bir bakıma ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok araştırdım inan ki, en sonunda bu mantıklı geldi aldım. Hatta saç bakım rutini çekeyim ben dur sen :) çünkü birkaç ürün daha kullanıyorum.

      Sil
  5. Ben alligi sevdim dogum gunumdede evidence parfum ve genclik iksiri aldim en sevdigim iki urunu dogum gunun kutlu olsun💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evidence bende hiç kalıcı değil biliyormusun :S o yüzden hiç bulaşmadım yves parfümleri su gibi geliyor bana. Teşekkürler kelebeğim <3

      Sil
  6. Derin'in sayfasından, deeptone, okudum, haberdar oldum sizden.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  7. saç kreminin yorumlarını merakla bekliyorum, mutlu yaşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacağım inşallah, çok teşekkürler belgin ablam <3

      Sil
  8. Yves Rocher'nin Ekspres göz makyaj temizleyicisini hiç sevmedim ama hassas gözler için olandan kaç tane bitirdim bilmiyorum favorim ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde aynı şeyden bahsettik bende diğerini beğenmedim yağlı buldum bu güzel ♥

      Sil
  9. Markanın ürünleri çok kaliteli güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. Konsantre şampuan ve duş jelini kullanıyorum ben de şu sıra...güzel.Uyku bakım kremi yorumlarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jellerinini kokularını hiç beğenmiyorum ama temizlemelerini seviyorum ♥ tamamdır yazacağım beklemede kal :)

      Sil
  11. Uygun olmuş alışveriş gerçekten. Güle güle kullan şekercim. :) O saç derdini sorma bende de bakır rengi vardı saç mahvoldu. Şimdi bıraktım boyayı falan anca kendine geliyor saç. Uzunca bir süre daha boyamayı düşünmüyorum. Bu ürünü kullan da bakalım iyi dersen ben de alırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eviit çok iyi oldu,Çok merci gülocum ✿ Bende herkes gibi beyazlar var fazla yok belli olmuyor ama bana batıyor o bakımdan boyama ihtiyacı hep duyucam galiba:/ Tamam yazacağım burada mutlaka ☺

      Sil
  12. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsunn :) Nice güzel yıllarınız olsun inşallah ^^
    Çok güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın hepsini :) Özellikle uyku bakım kremini çok merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  13. sağdaki göz makyaj temizleyicisini merak ediyorum ben de :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok teşekkürler,bak göz temizleyicisi güzeldir, eski serisi çok yağlı yağlıydı ama bu iyi tavsiye ederim♛

      Sil
  14. heeey çok sevdiğim marka benim dağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeaa bir favorilerim yazısı yazarmısın canom,herşeyinden kullanmadım ama fikir edinirim.

      Sil
  15. markanın bir çok ürününü henüz denemedim ama kullandığım ürünler hep güzel çıktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de sorun olmadı ama göz nemlendiricilerin de bitek hep nemini yetersiz buldum.

      Sil
  16. Güle güle kullan. En sevdiğim marka ;)

    YanıtlaSil
  17. Kokoşcuumm seni mimledim haberin olsun. Adet böyleymiş mimlediğin bloğa gidip yazının linkini bırakıyormuşsun. Şimdi sıra sende bakalım yeni yıl hedeflerin neler ve sen kimleri mimleyeceksin göreceğiz https://www.dertlidostum.com/2018/12/mim-dert-anasnn-2019-hayalleri-ve.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tememdir bakıyorum birazdan gülhancım teşekkürleer :)

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁