22 Kasım 2018 Perşembe

AVON TRUE COLOUR BLUSH-CORAL MYTH !

Здравствуйте!

Selam

Yanaklarımıza renk katacak bir allık yazısıyla sizlerleyim. 
Şeftali tonunu sevmeyen var mıdır? Umarım yoktur👄







Şeftali tonundaki bütün renklere hastayım harikalar,pembe kullanamıyorum genelde bronz kahve ve bu tonları seviyorum,yanacıklarımda çok hoş durdu bu renk.😚

Yumuşacık bir yapısı var,sürümü dağıtımı kolay.

Tozutuyor mu ? Evet her allık gibi :/

Kalıcılığı orta derecede.

Simleri yok.

Doğal ve tazelenmiş bir cildin görüntüsünü veriyor.

2 sene süresi varmış ama 2 seneyi geçmiştir kullanalı,fekat hala ilk günkü gibi kaliteli bir performans sağlıyor.

Makyajınızın alt bazını çok iyi şekilde preslemişseniz,fondötendir kremdir pudradır,bazdır,her allık gün sonuna doğru kalır unutmayın!


Ambalajı değişmiş olabilir ama ismi aynıdır diye düşünüyorum,çünkü bayadır avondan birşey almıyorum.Güncel fiyatını bilmiyorum katalogda vardır muhtemelen ama indirimlerde almanız tercihimdir.


ڪےevgilerimle 💋

21 yorum:

  1. Benim de iki seneyi geçen avon allıklarım duruyor hala tap tazeler kullanıyorum hatta bazen far niyetine bile kullanıyorum :) İçimi ferahlattın valla saol kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de son kullanma süresi geçen allık, far, bronzer gibi ürünler var ve kullanıyorumda bence rimel, göz kalemi, ruj gibi şeylere dikkat edersek sorun yaşamayız :):)

    YanıtlaSil
  3. Melci : Kıyamıyor insan,kokma akmada yapmıyorlar mis gibi duruyorlar atma boşver, rica ederim melcim ne demek beybim💋

    Siyah B: Arada nadiren kullanıyorum,çoğunu verdim dağıttım gerçi.

    Lerzân K: Evet dimi ya,seviyorum bu tonu💜

    Berna K: Kesinlikle öyle canım,hadi yüzümüze bir baz bir katman sürükten sonra allık sürüyoruz ama diğerleri öyle değil,direk tenle temas halinde olduğundan ötürü tehlike saçabilir (:

    YanıtlaSil
  4. Ahhh bir becerebilisem..Genel olarak makyaj yapma özürlü olduğumdan kullanamıyorum allık :)))))

    YanıtlaSil
  5. Ben çok severim şeftali renginiii :) Bir de makyaj malzemelerinin tarihine falan hiç bakmam ben. Zaten çok makyaj yapmam. Aldığım bayağı bir süre kalıyor. Bir gün suratım dökülecek bu yüzden diye korkmuyor değilim hani :)))

    YanıtlaSil
  6. Yazılarınızı severek takip ediyorum. Şeftali rengine bayılırım... Makyaj malzemelerinin tarihi bakılması konusunda pek çok araştırmaya denk gelmiştim. Çoğunlukla firmaların daha hızlı satış yapmak için son kullanma tarihlerini kısa tuttuklarını okumuştum...

    YanıtlaSil
  7. Yeşimle : Yaa ama ama hahahh öyle dime dime :DD Yaparsın istersen ama istemiyorsundur ben makyajsız güzelim doğalım diye yapmak içinden gelmiyordur gerekte yok yapmana gerçi <3 :*

    Gülhan: Sende bendensin :) yaşaşın şeftalilik. Aaah yapma ama öylede, tarihini çok geçirtmeden at hadi allık neyse ama diğer kalemdir,rujdur direk çöpe yolla.

    Ayşegül: Çokk mutlu oldum çok sağolun :* Öyle zaten ona şüphe yok, ben görmedim okumadım öyle bir yazı fakat ne zaman kötü kokmaya yapısı bozulmaya başladı o zaman atarım çöpe.

    YanıtlaSil
  8. Şeftali tonlarını ben de severim. Güle güle kullanın..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Çok mersi, yanacıklarımız hep canlı kalsın <3

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben çok az makyaj yaptığım için çok kullanmıyorum böyle ürünleri.Güle güzel kullanmanı diliyorum senin de :)

    YanıtlaSil
  11. Az makyaj öz makyaj olsun daha güzel gösteriyor kadını bence (: Çok teşekkürler :*

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Tatli bir rengi varmis 🙂

    YanıtlaSil
  13. Şeftali tonlarını bende çok seviyorum. Avondan bir ara allık kullanıyordum ve çok memnundum şimdi bulamıyorum aynısından :) Ama bu da güzelmiş denemek lazım ^^ Emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  14. Şeftali gençlik (: Top allıklarını alcaktım avondan ama o dönem aşırı pahalı gelmişti,hala öyle toplar, çook teşekkürler . Art decoya bakabilirsin renk skalası çok güzel.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Avon true colour alllığı ben kullanamadım ama rengi gerçekten çok güzel ,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  16. Cilt yapınlada alakalı ondanda kaynaklı olabiler.Evet tatlışşş :p

    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  17. Soft tatlış bir renk dimi dimi (:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁