5 Ekim 2018 Cuma

YVES ROCHER IŞILTI VEREN MASKE !


Здравствуйте!
Selam
3 dakika beklettikten sonra rahatça
 yüzünüzden arındırabileceğiniz güzel bir maske bugünün konusu.
Ama biz Türkler asla 3 dakika tutmayız daha bir etkili olsun diye hep bi 15-20 dakikaya alışmışız çünkü 😁



Meraklısı için,İçerik listemiz !



Ciltteki ölü hücreleri yok eder kısmına katılmıyorum ,diğer yazanları ise gerçek anlamda  cildim hissetti ve gördü.Özellikle satın aldığım bir maske değil öncelikle onu bilin istiyorum :) Alışverişim sırasında kasa önünden aldım tam hatırlamıyorum ya ya puan içindi yada bir şeyler eksikti onu tamamlamak için almıştım.

Şöyle ki; yaz ayında buzdolabına koyduğunuz zaman sonraki uygulamanız efsane olacaktır. O kadar serinletip rahatlatıyor ki anlatamam size ! Çok sevdiğim özelliğinin ilk sırasında rahatlatması geldi diyebilirim. Ciltte bir parlama ışıldama da olmuyor değil hani,oda güzel.Kokusu da tıpkı orman meyveleri aromasında kokuyor yaban mersini kokusunu çok azıcık aldım ben.Düzenli olarak kullanmadım, hani cildim her daim ışıl ışıl sağlıklı oldu diyemem normalde de sağlıklı duruyor ama pek problemim yok cildimde.Tekrar almayı düşünmüyorum tabisi. 




ڪےevgilerimle
💖


11 yorum:

  1. tek sevmeyen ben olabilirim bu maskeyi sanırım :-)))))

    YanıtlaSil
  2. Tam yazlık bir ürünmüş gerçekten, havalar ısındığında denenebilir:)

    YanıtlaSil
  3. buzdolabına saklandı mı gerçekten nefis oluyor!

    YanıtlaSil
  4. keşke yaz başı keşif etseymişim, ama aklıma yazdım ... mutlaka deneyeceğim... sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    YanıtlaSil
  6. Audrey ➤ Aa neden ki zararsız bir jelcik naptı sana :)

    Küb on ➤ Evet, lazer,peeling sonrasıda rahatlama için birebir:*

    Ümran ➤ Buz gibi miss miss !! :]

    Soslu Badem➤ Olsun, henüz geç kalmadın şimdide alıp deneyebilirsin indirimde yakaladın mı tadından yenmez

    Liana ➤ Ah thans :* I'd love to. <3

    YanıtlaSil
  7. Bu maskeyi ben de görüyordum ama hiç denemedim. Yazları buzdolabında tutarak kullanmak mantıklı geldi ^_^

    YanıtlaSil
  8. Denemek lazım...

    YanıtlaSil
  9. Fulya : Çok çok daha iyi olabilir, normalde oda sıcaklıgında bıle bir serınlık hıssı var aklında olsun özelliği jel oldugu ıcın sanıyorum :D

    Nılgun: Bu tarz masken yoksa dene nilgüşüm ...

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle denemek lazım. Ama dediğiniz gibi 3 dakika da neymiş yahu. Şöyle bir 15 20 dakika iyidir :D Şaka bir yana güzel bir ürüne benziyor. Kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Heheh dimi ama :)) Kelebek fırsatları oluyor o aralar takip et indirime giriyor.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁