15 Ekim 2018 Pazartesi

LOREAL 3'LÜ GÖZ FARLARI !


Selam ! En sevdiğim loreal farlarımı sizlerle paylaşmak istedim , 
hala piyasada var olup olmadıklarını bilemiyorum ama renkler ve pigment şahane .


Bütün farlar toplandık toplandıııık😄 tabi bunlar 
ilk aldığım ilk dokunduğum zamanki halleri .


Bunlarda zamanla kullana kullana dayanıksız olan kapakları, kimisi kırıldı kimisi kendiliğinden çıktı:/ şimdide zar zor bantla ayakta tutuyorum 
yavrucaklar üşümesin bozulmasın diye :))



Farın üst kapağının üzerinden bir şeffaf kapakçık çıkıyor, 
içinde eğik yay gibi şekli olan far süngeri mevcut.Fırçası çok iyi değil ama ben çoğunlukla essence veya ecotools far fırçasını kullanıyorum.



İçlerinde hafif sedefli bir parlaklık var abartılı bir şekilde değil ,genel anlamda memnunum renkler çok güzel.3 renk olduğu için numaralandırmak istemedim açıkçası neyin ne olduğu anlaşılıyor,genede sorup merak 
ederseniz söylerim tabi ama tek tek satılmıyordu bildiğim kadarıyla.


Siyahın bu güzel görünüşü,asilliği diyelim (: gri,siyah ve gelin beyazı diyeceğim,gelinler aklıma geliyor, :D 👰 göz pınarlarında hep gördüğümden midir nedir,(:ama sanki bu o beyazdan bir ton daha kirli gri gibi ha ne dersiniz!


Buradaki renklerin içinde simler daha belirgin 
ve yoğun aslında,ama siyahın koyu tonları olduğundan göze hiç batmıyorlar aksine sürünce simleri beni mutlu ediyor!

 Kahve,altın ve dore tonlarındaki bu güzel 3 rengin hastasıyım !


Koyu kahve olan renk biraz daha mat simsiz duruyor ama diğerlerinin ışıltıları ve helede göz kapakları üzerinde duruşlarını çok beğeniyorum.
Hatta en sık kullandığım renklerden birisi kendisi (en sağdaki) 




Bu güzelim farı da  o kadar loreal alışverişi yaptığım halde vere vere bunu hediye vermişlerdi,birde küçük boy fuşya tonlarında bir makyaj çantası vardı hediyelerin arasında o kadar,tabiki yinede buna da şükür dediğimi hatırlıyorum!Hediyeler konusunda ve tester ürünler konusunda o kadar şanssızım ki anlatılmaz yaşanır 😊

Renkli far sürmeyi sevmeyen biriydim aslında göz kapağımın üzerine siyah eyelinerdan başka siyah,koyu kahvelerden başka birşey süremezdim,ağır kaçardı sanki beğenmezdim ''ayy kadın gibi büyük gözüktüm diyordum aslada sürmem diye büyük konuştum.Sonra sonra neler oldu neler bitti bilemiyorum fakat fikirlerim değişti ve yavaştan sevmeye başladım.Mesela açık yeşil tonları ve mavi,cart pembe,kırmızı tonlarındaki renkler tüm göz kapağına öylece sürülmez sürülmemeli illa içine bir renk karıştırmalısınız yada ince bir şekilde eyelıner çeker gibi sürmelisiniz,yada kullanacaksanız koyu tonlarını kullanın veyahutta açık kullanacağım illa dersenizde gölgelemede yada tüm göz kapağında koyu yeşil açık yeşil karıştırıp kullanabilirsiniz,fazla kirpik altlarına kaçırmadan.Birçok kişinin risk alamadığı bu rengi kullanmak çok basit aslında,bilinçliyseniz tabiki.

Tozutmuyor desem yalan olur,illaki var bu farlarda da bu olay, ama rengini çok iyi veriyor aslında far bazına gerek yok, fakat benim göz kapaklarım düşük ve bu nedenden dolayı çizgilerime çok doluyor o yüzden kahverengi kullanacaksam ki en sık kullandığım o renk olduğu için maybelline colour'un bronzerengindeki tatto farını baz olarak alt zemine uyguluyorum, o şekilde daha kalıcı daha az çizgilere dolma yapıyor.

Not: Bütün farları rival de Loop markasına ait far bazını sürerek çektim, zaten dikkatli bakarsanız anlarsınız,çevrelerinin ten rengimden hafif koyu durduğunu göreceksiniz.



ڪےevgilerimle 



12 yorum:

  1. o altın tonlu olana bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Sevilmeyecek gibi değil çok güzel kahveyle karıştırıyorum arada iyi gidiyor :D
    :*

    YanıtlaSil
  3. Almanyada cok ucuz oluyorlar.Bunlara bakacagim

    YanıtlaSil
  4. Süper o zaman , burada pahalıya almıştım indirimdeki halleride pahalı artık herşeylerin .

    YanıtlaSil
  5. Ben L'oreal'in bu farlarına daha önce rastlamadım, ama özellikle toprak tonlarında olan çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. renkler gerçekten çok güzelmiş.İyi günlerde kullan o güzel gözlerine çok yakışır.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Küb on : Sanıyorum bi 6-7 senesi vardır :D Özellikle koyu kahvesi olan çok güzel bir renk. (:

    Güloanne: Yaaa! çoook teşekkürler gülo annem <3

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bende mavili tonlarda olana bayıldım , güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Sağolasın kuzum,onuda kirpik diplerime incecik eyelıner çeker gibi çekiyorum çok güzel duruyor. :*

    YanıtlaSil
  10. Bu tekli farların kapakları neden sağlam yapılmaz ki???

    YanıtlaSil
  11. Ay aman sorma abla ya kullanırken sinir oluyorum bende aman kırılmasın aman ağzı açık kalmasın diye bantla tutturdum zaten:(

    YanıtlaSil
  12. her zaman lazım olabilecek , güzel tonlar.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁