2 Ağustos 2022 Salı

GANO EXCEL SCHOKOLADE


Merhabalar! 

Sıcak çikilata sevenler haydi bu yazıya ...






(SICAK ÇİKOLATA) Bir kutuda 20 adet var *Reişhi mantarı lucidium özütü

*Esmer şeker

*Krema (süt ürünü içermez)

*Yağı alınmış süttozu

*Çocukların kas ve kemiklerini geliştirir 

*Kilo kontrolü sağlar(aç karna içilirse kilo vermeye, tok karna içilirse kilo almak için kullanılır.

⭐️Eğer gerçekten yemenize dikkat ediyorsanız kilo verdiriyor. Şahsen 50.600 lerden 50.200 e geldim. Hatta şekerli geldi bana biraz suyu daha fazla koydum içinede 2 kaşık nescafe ekledim daha keyifli oldu. Bazen sabah kahvaltı yapmadan çıktığım zamanlarda bunu tükettim bildiğiniz tok tutuyor akşama kadar acıkmadığım oldu. Enerji ve mutluluk verdiği kesin. Benim favorim hala mocha kahveleri aşırı güzel bir kahve mutlaka onuda deneyin.





Sevgilerimle 

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁