22 Haziran 2022 Çarşamba

AIR OPTIX | NIGHT&DAY ŞEFFAF LENS

Merhaba !

Uzun süredir lens kullanan birisi olarak bunuda deneyeyim eksik kalmasın 
dedim ama çokça pişmanlık oldu ne yazık ki :/ 






Ürünü lenscicomdan diğer yerlere oranla bayağı uyguna almıştım , sonuncu kutumdayım fakat Aır optix in diğer serilerinde olduğu gibi buda kalın yapıdaydı ( ince yazan olmuştu halbukı) gözlerimi uzun süreli kullanımda çok rahatsız etti 😣 kızarıklık ve uzun süreli saat kullanımında batma yarattı, başka lens olmadığı içinde bir süre göz yaşı damlaları eşliğinde katlanmak zorunda kaldım. Normalde bıofınıtyden şaşmayan ben yorumlara aldanıp denedim bir daha bu markanın hiç birseyını denemem. Şimdi göz numaramın artması sebebiyle yeni bir markaya geçicem memnunıyet sevıyemi bir ay sonra anlatırım•


Sizin memnun kaldığınız markalar varsa yazın inceleyeyim ...



Sevgiler 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁