28 Eylül 2019 Cumartesi

HUNCALİFE - BEYAZ ZAMBAK ÖZLÜ AYDINLATICI KREM !

Merhaba 🌞 
Yine sizlere huncalifedan bir ürün tanıtacağım, üzgünüm 
ama bu sefer biraz olumsuz bir geri dönüşlerim olacak•••


Sanırım son zamanlarda denediğim ürünler arasında en hoşuma gitmeyen ürün bu oldu. Cildim hassas ve alerjik bir yapıya sahip, bu yüzden mi yoksa ürünün içeriğindeki bir şey mi iyi gelmedi anlayamadım fakat sürdüğüm andan bir süre sonra kaşınmaya başlıyorum ve kızartıyorum yüzümü. Boyun bölgemde bir şey olmuyor ama ne hikmetse. Bilemedim, bazı çiçeklere polenlere vs.. alerjim var benim, zambaktan ötürü olduğunu düşünüyorum, kokusuda ağır geldi çünkü. Eğer satın alacaksanız pirinç özlüsüde var bence onu değerlendirin. İçerisinde 10 spf güneş korumasıda var, gayet ideal bir krem. Emilimi falan hızlı ve güzel ama anlaşamadık işte:( Böyle olunca üzülüyorum ama napalım kısmet.





Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle 
kendinize cici bakın güzeller.

ڪےevgilerimle 






14 yorum:

  1. Bu markanın ürünlerini denememistim paylaşım için teşekkürler 😊 güzel bir hafta olsun 😊

    YanıtlaSil
  2. Güneş korumalı olması iyiymiş ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle en azından vucüt el boyun ıcın kullanıyorum.

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım 🌷

    YanıtlaSil
  4. benim de cildim hassas bazı ürünler kaşıntı yapıyor. Hatta kullandığım bir ürün yüzüme kaşıntı yaptığını söylediğimde firma bana -kan dolaşımını hızlandırdığı için kaşıntı yapması normal demişlerdi ama ben kullanmaya devam etmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmışsın abloşcum, daha fazla kalıcı zararı olabiliyor deri altına işledikleri için zorlamamak lazım.

      Sil
  5. Bu ürünü denememiştim, eldekiler bitsin düşüncesindeyim. Ama zaten sen de beğenmemişsin, almaya gerek yok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen veriyim ayıp ediyorsun denemiş olursun hemide (:

      Sil
  6. İçindeki bir madde dokunmuştur mutlaka bazen bana da oluyor.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁