18 Şubat 2017 Cumartesi

SEPHORA BRONZING POWDER !



 привет!

Merhaba! Bronz pudra tarzı ama allık olarak on numara uygulanan bu guzel urunlere hayranlık duyuyorum.Indırımden 15- tl ye kaptığım guzecelerden sadece biri...



Komedonık degıldır dıyor yanı sanırsam cıltte herhangi bir irite edecek sıvılcemsı şeyler cıkarmaz demek istiyor.😇


En mukemmel olanda şekli değilmi sizcede ya! 💓


Hafif ve doğal bir tonu var,ama yanaklara sürülüncede belli olan cinsten,aslında bu tarz ürünler daha güzel,istediğiniz gibi yoğunluğu arttırabiliyorsunuz.


Buda doğal bir makyajın eseri.


*Sürümü yumuşacık herşeyden önce kalıcılığı saatlerce kalıyor ! 
*Tozutma fazla yapmıyor.
*Kokusu hafif değişik bir koku pudra gibi krem gibi soft bir koku diyelim.
*Farklı tonları varmı bılemıyorum ama çok esmer ten hariç hemen hemen herkesin kullanabileceği tonda bir bronzer.👌 Kullan kullanda bitmez kolay kolay.Henüz far olarak denemedim ama eminim far olarakta harika duracaktır..
*İçerisinde minnak ışıltılar var ama bu normalde pekte gözükmüyor.Mat yapıda birazcıkda diyebiliriz sanırım.Ben üzerine aydınlatıcı sürüyorum ekstradan uygulamdan sonra dahada hoş duruyor.Sizde ben gibi indirimlerde denk gelirseniz tadından yinmez bince.


ڪےevgilerimle
👄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁