7 Ekim 2015 Çarşamba

Sephora 2'ın 1 waterprof Eye Makeup Remover Gel




Selamlar! bugünde sızlere Sephora göz makyaj temizleyici jelinden bahsedecoğum.



Arkasında yazan özellikli kullanımı bu şekilde.

Gerçekten yağlı bir his bırakmıyor aksine rahatlatıyor bile diyebilirim.Kalıntısından hiç rahatsız olmadım bu zamana kadar. Gözdeki çıkan tek tük butoncuklarımada iyi geldiğini bile düşündüm hatta.Kokusu parfümlü değil,bitkiselimsi gibi hatta biraz zeytınyagı kokusu bile almış olabilirim (: Kirpiklerimde dökülme olmadı.Gözümün içine kaçtığında yanma ve bulanıklık yaptı bi dezavantajı bu diyebilirim.

Ağır bir göz makyajı yaptıysam çıkarmakta zorlanıyor,fakat normali ise,çok kusursuz çıkartıyor.Hatta yazdığı gibi ürünü gözde birazcık sabrederekten uzun tutarsanız o ağır dumanlı yaptığınız makyajıda 2 çırpıda çıkartıverir.Banyoda ayrı odamda ayrı göz makyaj çıkarıcım vardır, bu ürünü odamda bulunduruyordum hep,üşendikçe yada o an banyo musait değilken direk bunu kullanıyordum. oyüzden 125 ml lik ürün bana uzun süre gittide yettide.Bitti bitecek artık çok diplere yaklaştı çünkü,hatta tekrarda almayı düşünüyorum.Lens kullananlar için ideal demiş ama siz yinede lensiniz varken çıkartmayın makyajınızı,ne gerek var lensi boştan yere kirletmeye ! (-:



ڪےevgilerimle !


6 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Sephora ürünlerini sevemiyorum :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Hadiya neden ki canım :/

Sena Dursun dedi ki...

Çalışanları ve marka vizyonu itici geldi bana

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

O açıdan evet doğru, mAc çalışanlarıda bana öyle geliyor mesela haleen (: bılemıyorum belkı ınsanına enerjıye göre davranış sergılıyorlardır. Ama ürünleri falan fena değil yanı ındırımlerıde oyle abım parfümlerini oradan alıyor mesela.İşe yarar şeyleri var en azından :D mac onuda yapmıyor.

nilgün aydın dedi ki...

Daha hayatımda hiç Sephora ürünü kullanmadım.Jel olması diğerlerinden farklı kılıyor. Denemek lazım:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bir arada mini setleri vardı 19-99 falandı cılt bakımı fena değildi ,al bir ara dene (: Buda sanki gözdeki mınık butoncuklar olurya onları resmen küçültüyor artık emınım iyice bu urunden, ıcındekı ozdenmı kaynaklanıyor nedir anlayamadım ama iyi geldiği kesin :)