13 Temmuz 2013 Cumartesi

Sᗩς TEBEŞİRİ ♥❤






Merhaba kızlar bugün saç tebeşi hakkında biraz konuşalım bakalım (:
ilk önce nasıl uygulandığına dair bir video koymak istedim birsürü video var ama benim en hoşuma giden hemde eğlenceli bulduğum birinin videosunu koymak istedim 
İYİ SEYİRLER ŞEKERLER !


 Video'nun birsüre sonra açılmama ihtimaline karşı linkini yazıyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=5ly4GhDia4k


SARI SAÇTA DURUŞU 

KUMRAL SANKİ BİRAZDA BAKIRIMSI BİR SAÇ TONUNDAKİ DURUŞU!


















PLATİN SARISI SAÇTA DURUŞU 






Ve sıra geldi benim saçımdaki duruşuna :)

Saçlarımın rengi sarıya yakın bir açık kumral aslında güneştede git gide açılan bir yapısı var ama ben hoşlamadığım için dark siyaha boyayıp duruyorum:(ama şuan kendi haline bıraktım çıkıyor gene kendi rengi diplerinden sarı sarı.Sanırım bir süre zarar vermemek adına boyamıyacağım.

Neyse bu saç tebeşirlerini internetten bir satıcıdan aldım fakat ismini vermeyeceğim rencide etmeyi istemem ! 3 tane renk aldım ve ufalanmış paramparça kırık kırık şeklinde geldi bir sağlam resimde gördüğünüz yeşil rengiydi:( Sakın ha sakın gidipte internetten almayın diyorum !Diğer alan arkadaşlarada mesaj atıp sordum onlarında tebeşirleri kırık gelmiş:( Hepsi bir arada sıkıca sarılmış ama daha düzgün tek tek bir şekilde sarılabilirdi ozaman problem olucağını düşünmüyorum!

Onun yerine kırtasiyelerde satılan kuru pastel denen şeyde aynı görevi inanın kat kat görüyor ve daha ucuz.Aşağıdaki vediğim linkten inceleyebilirsiniz.
http://www.hakikatkirtasiye.com/p/1981/faber-castell-creative-studio-toz-pastel-soft-boya-12-renk-tam-boy

Ben 3 Tanesini 4tl den aldım,kargo ücretiyle beraber 16TL ödedim !Boyutları minnacık ve acayip sertleştiriyor.!Saç kremiyle deniyeyim hevesinde olmayın ben onuda denedim renk vermiyor öyle,su ile vaadini yerine getiriyor :)


 



İlk gördüğümden beri çok heveslenmiştim bu tebeşirler için,hevesim geçti alınca tabi ama durum budur yani.

Onun dışında rengini vermesi güzel pembe rengini denedim ama tahmin ettiğim gibi belli olmadı saçlarımda,mavide çok belli olmadı yeşili seçtim bende,hoş durdu ama çok dolaşıyor ve tam kazık gibi olmasada bildiğiniz sertleşiyor o tutam.

Yattığınız yastığıda boyaması cabası,ertesi sabah uyandığınızda dolaşık bir şekil alıyor ve dokunduğunuzda elinizi boyuyor.

Koyu saçlarım olduğu için şuan penbem beklemede,birgün sarıya boyattığım saçlarıma uygulayacağım hep öyle hayal etmiştim ,orta okul yıllarımdada vardı bu tarz birşey alamamıştım ozaman,hatırlarsanız avrıl lavinge'nin sarı saçlarının ucundada vardı pembe pembe bayılırdım ama yapamamıştım,ahh ahh inş.birgün benimde saç tutamından birkaçı pembe olucaaak (:



 Denemek isterseniz gidip kırtasiyeden almanızı tavsiye ederim hem daha uygun hemde aynı  işlevi görüyor,moda kurabiyeleri adlı blog sahibide kırtasiyeden almış,geçenlerdede onların videosunu izledim.Onların videosuna bakmak istersenizde hemen aşağıdaki linle tıktık!





SEVGİLER 
(=



11 yorum:

Ceren Esin dedi ki...

Çok güzel olmuş daha denemedim ama çok merak ediyorum :)

Aylin Ekşi dedi ki...

Bu aralar çok moda bu tebeşirler! Sana da çok yakışmış!!! :)

Oje Balonjoje dedi ki...

Bende çok merak ediyordum en iyisi internetten almıyım yazını okuduğum iyi oldu canım

Pembe Dudaklar dedi ki...

Dediğin gibi kırtasiyeden almak çok daha mantıklı içerikleri hemen hemen aynıdır . Bende pembeyi çok beğeniyorum ama saçım sarı olmadığı için yanaşmadım hiç :)

Mor Hastası dedi ki...

iyimi olmuş üstteki görseller arkadaşımızın saçı değil ki bakın arkadaşımızın saçında renk vermemiş zaten kendisi de söylemiş :))
iyi olmuş diyen arkadaşlar sırf yorum yapmış olmak için yorum yapmayım lütfen..
Bu arada madam kokoş bilgilendirmen iyi oldu çünkü bende koyu renk saçlıyım böyle oluyorsa almam daha önce başka bir arkadaş sarı saçlarında denemişti bu saç tebeşirini çok hoş duruyordu ama demekki koyu renklerde olmuyor bu iş teşeşkkürler bilgilendirdiğin için :))

Aylin Ekşi dedi ki...

Seni tekrar mimledim :)

http://www.makyajmanya.com/2013/07/ben-ki-mim.html?showComment=1373807727319#c922438235289206331

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

♥Ceren Esin♥
Teşekkürler canım,ediğim gibi yapıp alabilirsin bence yoksa okadarda değmiyor verdiği paraya.

♥Aylin ekşi♥
Aslında ben bildim bileli moda bu renklendirme muhabbeti,Çok teşekkürler !! :)
(mimide yaptım bebek geç kaldın !! :)

♥Oje balonoje♥
Aynen canım kimseye güvenipde alınmamalı internet alışverişini sevmiyorum şimdi iyice uzağım mecbur kalmadıkçada yapmam.

♥Pembe dudaklar♥
Baya baya mantıklı,benimde sarı olsa yapmayı istiyorum ama bakalım yaşım 30 lara gelsin yenide sarı maceram başlıyabilir (:

♥MOr Hastası♥
Canım onlar benim saçlarımdaki yeşil renge diyorlar güzel olmuş diye yoksa diğer resimlerdekilerin benim olmadığı belli:S

Tie Bow-tie dedi ki...

Çok güzel olmuş!

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

Teşekkürler vict. :*

sude runasoy dedi ki...

o saç tebeşirlerini nereden aldın acaba söylermisin????

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok oldu gitti gidiyordan almıştım, artık heryerde satılıyor.