11 Nisan 2013 Perşembe

LⓄreal Ŧarlar ♥


Geçen sene yaptığım alışverişlerden biride bu cicilerdi,tanesi 43Tl gibi bir fiyat aralığındaydı.

 ★Pigmentasyonları'nın çok iyi olduğunu söyleyemiyeceğim ama benim göz çevrem kuru olduğu içinmidir nedir bazsız uçup gidiyor gözlerimden.Ama baz sürdüğümde kalıcılıkları biraz daha artıyor!

En sık kullanıcağım renklerden almak istediğim için bu 3 rengi aldım.

Skalaları harika!yani iyi düşünülmüş koyu ondan daha açık en açık şeklinde gitmişler.

Almak  bakmak yada denemek isteyenleriniz için numaraları  ve renkleri burada mevcut!

Kardeş kardeş koydum çektim bunları (:

Farın üst kapağının üzerinden bir şeffaf kapakçık  çıkıyor,içinde eğik yay gibi bir şekilde kendi far süngeri mevcut.

Fırçası fena değil ama ben çoğunlukla £ssence far fırçasını kullanıyorum.

Maviden*başlıyalım görünüşü rengi birebir aynı bu şekilde.

İçlerinde hafif sedefli bir parlaklık var abartılı bir şekilde değil ,genel anlamda memnunum renkler çok güzel .

3 renk olduğu için numaralandırmak istemedim açıkcası neyin ne olduğu anlaşılıyor bence,genede sorup merak ederseniz söylerim tabi ama tek tek satılmıyordu bildiğim kadarıyla.

Siyahımın bu güzel görünüşü,asilliği diyelim gri,siyah ve gelin beyazı diyeceğim buna gelinler aklıma geliyor demiştim göz pınarlarında hep gördüğümdenmidir nedir,(:ama sanki bu o beyazdan bir ton daha kirli gri gibi ha nedersiniz!

Buradaki renklerimin içinde simler daha belirgin ve yoğun aslında,ama siyahın koyu tonları olduğundan göze hiç batmıyorlar aksine sürünce simleri beni mutlu ediyor!

 Kahve,altın dore tonlarındaki bu güzel 3 rengin nasıl durduklarına bakalım!


Koyu kahve olan renk biraz daha mat simsiz duruyor ama diğerlerinin ışıltıları ve helede göz kapakları üzerinde duruşları hArİkA!



'Yeşil tonundaki bu rengin hastasıyım nasıl güzel bir ton olduğunu görmüssünüzdür heralde'!

Gölgelemelerde çok güzel duruyor kendisi.

Bu farıda  o kadar loreal alışverişi yaptığım halde vere vere bunu hediye vermişlerdi,birde küçük boy fuşya tonlarında bir makyaj çantası vardı hediyelerin arasında o kadar,tabiki yinede bunada şükür dediğimi hatırlıyorum!Hediyeler konusunda ve tester ürünler konusunda o kadar şanssızım ki anlatamam.

Resmen yüzümü inceleyip ona göre davranıyor karşımdaki kadınlar,bu durum sinirimi okadar bozuyor ki artık sessiz kalıyorum yapcak birşeyim yok,uzaklaşıp çıkıyorum oradan.İnsansın müşterisin sonuçta diye ilgilencekleri yere yüzün güzelse giyimin iyiyse ilgi alaka kesiliyor ve sorduğun soruyada zıt zıt ters ters konuşmalar yapıp cevap veriyor bu tarz yerlerde çalışan elemanlar yada ilgilenmeyip uzaklaşıyorlar!üzücü bir okadarda sinir eden bir durum...


''Bu arada ufak bir tüyo gibi birşey yazıp paylaşmak istiyorum''
Renkli far sürmeyi sevmeyen biriydim aslında göz kapağımın üzerine siyah eyelinerdan başka siyah  fardan başka birşey süremezdim,ağır kaçardı sanki beğenmezdim ''ayy kadın gibi büyük gözüktüm diyordum aslada sürmem diye büyük konuştum ama.(:Sonra sonra neler oldu neler bitti bilemiyorum fakat fikirlerim değişti veee yavaştan sevmeye başladım.

Mesela açık yeşil tonları ve mavi,cart pembe,kırmızı tonlarındaki renkler tüm göz kapağına öylece sürülmez sürülmemeli illa içine bir renk karıştırmalısınız yada ince bir şekilde eyelıner çeker gibi sürmelisiniz,yadaaa kullanıcaksanız koyu tonlarını kullanın veyahutta açık kullanıcam illa dersenizde gölgelemede yada tüm göz kapağında koyu yeşil açık yeşil karıştırıp kullanabilirsiniz,fazla kirpik altlarına kaçırmadan.Birçok kişinin risk alamadığı bu rengi kullanmak çok basit aslında,bilinçliyseniz tabiki.

Birde siyah eyelıner sürdükten sonra üzerine far kullanmak daha güzel gösteriyor işte o kadın gibi hissedip yakıştıramamak varya bence o hissi ortadan kalkıyor!
(Siyah dedim ama değişik renkteki eyelınerla denemedim ben işte yeşildir mavidir belki onlarla daha hoş duracaktır bilemiyorum denemek lazım)

Eyelınerlı+Far ikilisini denemediyseniz hemen denemeye koyulun derim.

^^Ve yazımı burada sonlandırıyorum bugünlük loreal maceramda burada sona erer 
Resimlerdeki farlar bazlı çekimdir,'Rossman'rıval de loop far bazı bloğumda mevcut,bazın hafif renginide fotoğraflara dikatli bakarsanız anlarsınız zaten,ten rengimden hafif koyu durduğunu göreceksiniz^^





Güzel bakan,daima iyi düşünen,vakit ayırıpta yazımı okuyan bütün güzel gözlere
Sevgilerimle





Hiç yorum yok: