17 Nisan 2013 Çarşamba

♒ Ꮇax Ŧactor Ꮶırmızı Dudak Ꮶalemi ♒


 Bir diğer dudak kalemimle karşınızdayım!!



30-40Tl civarında bir kalemdi eğer yalnış hatılamıyor isem.

Rengini çok güzel veren hoş bir dudak kalemi arayanlar için ulaşılmıcak fiyatta değil.

Kalıcılığı on numara !

Güzel hayran bırakan mat bir kırmızı rengi var.

Birşey yenilip içtiğinde o kırmızılık gidebiliyor ama tabi geç vakitlere kadar kalıcılığını koruyor,silinse bile dudakta okadar hoş ve doğal bi kırmızılık kalıyor ki ben o halini bile seviyorum tavsiye edilir,''zaten daha fazla bir kaleme ne kadar para verebilirim ki diyenler için güzel bir seçenek.''



Güzel tonlardaki hoş kırmızısı işte burada!

Dudak çizicektim ama olmadı,olsun bende böyle bir resim yapmış oldum hihi önemli olan rengin net gözükmesi diğilmüüü :))











Sevgilerle İyi Çarşambalar Olsun!
















2 yorum:

Renkli Masallar dedi ki...

rengi çok tatlıymış canım :) kırmızı tonlarında kalıcı kalemler önemli, ama max factorun fiyatları tuzlu geldiği için indirimde denemeyi tercih ediyorum genelde.

к♢к♢ş dedi ki...

Geçen sene indirimden almıştım bende canım ama pahalı şeyleri almayan biriyim genelde,denk geldi toplu bir alışveriş yaptım bundan başka göremessin bende dior,chanel veya diğer pahalı markaları :)